2010年7月26日星期一

陳慧嫻激情盛放亞細亞巡迴演唱會廣州站後感



慧嫻姐姐為廣州亞運會演唱主題曲《亞細亞》,並藉今次演唱會再戰樂壇,仲要係國語樂壇。前者真係令我R爆頭,究竟點解會搵佢唱?後者係報紙講o既,唔知真定假,我只希望唔好好似2008年咁雷聲大雨點小,但眼見今次演唱會o既吉位多到數唔到,真係不得不叫人擔心。

今次演唱會唱o既都係一o的耳熟能詳,由我一出世就陪住我長大o既經典金曲,包括《紅茶館》、《千千闕歌》、《跳舞街》同埋《傻女》等等。對於45歲o既慧嫻姐姐o黎講,今次演出雖然偶有失準,但都算唔錯。

有少許可惜o既係慧嫻姐姐年紀開始大,冇以前咁好中氣,部份高音位唱得好吃力;另外就係間唔中會有甩beat情況出現,不過呢樣o野唔怪得佢,因為個ear mon塞得唔實,成日甩以致佢根本聽唔到音樂,細心留意下其實演唱會下半part o既時候,佢不時要用手gum住個ear mon。不過冇所謂啦,班觀眾俾錢入場都唔係聽歌o既,耐唔耐就有人走來走去買o野飲,個大叔無啦啦又走到我面前同後五行個阿姐講o野…慧嫻姐姐唱得再落力,某部份觀眾都唔係欣賞緊。罕有地我又冇好炆喎,因為我知道自己身處o係大陸-一個冇文化o既地方。

估唔到o係慧嫻姐姐o既演唱會上仲可以搵到驚喜-發夢都估唔到佢會唱《玩味》!呢首係慧嫻姐姐咁多作品當中其中一首最愛,過去佢都好少現場演繹呢首歌,但今次竟然有得聽!開心到不得了呀!另外值得一讚o既係快歌medley部份,慧嫻姐姐唱得出奇地放,一路跳舞一唱都冇唔夠氣o既情況出現,勁!

總括o黎講都係一個我覺得幾好睇o既演唱會。如果觀眾們可以投入o的,合作o的就好喇,因為慧嫻姐姐唱《情意結》o係最尾「離開的戀人都,都會,像命運纏綿我…」o個陣遞o左個咪俾大家,跟住冇人接!搞到好尷尬好慘!(我有少許自責點解我冇大嗌「一世」幫佢接落去…)

加油呀慧嫻姐姐!我信你呢個巡迴會越唱越好o架!

陳慧嫻激情盛放亞細亞巡迴演唱會廣州站
-2010年7月24日

夜機
人生何處不相逢
月亮
去吧!

明日有明天
Joe Le Taxi
我寂寞
孤單背影
情意結
奇妙旅程

披星戴月/Jealousy/Dancing Boy/不羈戀人
儂本多情
情人
你怎麼捨得我難過
我終於失去了你
歸來吧

花店
今天的愛人是誰
玻璃窗的愛/今天夜裡總下雨/痴情意外
玩味
謝謝你的愛

亞細亞
地球大追蹤/跳舞街/變、變、變變變/貪、貪、貪
Love Me Once Again
紅茶館
飄雪

逝去的諾言
與淚抱擁
傻女
千千闕歌

quincyluk 26/07/2010

2 則留言:

Gigi 說...

我都有去睇呀!好開心唱玩味呀,慧嫻咁多首歌我最鐘意呢首!

小臭 說...

哈哈,睇來我地既音樂品味有D相似,我又係一個陳慧嫻忠實fan屎!!!(雖然我個圈子林蓮粉絲始終佔多數=.=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...