2011年11月17日星期四

自閉人士

o係智能手機仲未成行成市o既時候,八成o既朋友都係用Smartone。

朋友T係其中一個非Samrtone人,到後期全人類瘋狂Whatsapp之時,朋友T o既(低)智能手機又冇得裝Whatsapp o架喎,結果除o左打電話俾佢之外,佢根本就係not accessible。



話說最近我轉o左台去PCCW,我決定打救朋友T...

我(緊張):喂你係咪PCCW o架?
T(平淡):唔係呀,我3 o架!
我(無奈):Cher!我轉o左去PCCW,諗住睇下有冇得同你SMS咋嘛!我記得你係用o的自閉台,但原來唔係PCCW...
T(淡然):依家邊有話自唔自閉o丫,有Whatsapp...
我(激動):你有Whatsapp o架咩?!
T(淡然):冇呀...








..................








不過,o係我o既世界,友情唔需要靠呢o的o野維繫。

沒有留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...