2012年5月14日星期一

(扮)熟客之46號客人


終於叫到45號飛,即刻行埋去向經理報到。殊不知有個貌似年過三十,手持46號飛嘅OL攝喺我前面,咩料呀,我咪大大聲講咗45號喺度囉,人哋都未叫到你...

被安排坐喺一邊長梳化,一邊擔凳仔嗰啲檯。隔嚟檯埋單,46號客人同佢娘親被安排坐喺我隔嚟檯。佢捉住經理傾咗一陣,懶熟咁,但聽落又唔覺佢哋真係好熟。

食完飯佢哋兩母女迫埋喺梳化嗰邊,手持iPhone擺到明就係準備搵人影相。有位女店員經過,好醒目咁問佢哋係咪要幫手,點知阿女話「唔係呀,唔係呀」,女店員無奈地行開。

我都估佢係想搵(佢以為)同佢好熟嗰位經理幫佢影,世事真係好奇秒,不出兩秒經理真係路過,阿女當然把握呢個咁好嘅機會,叫經理幫佢影。

此時手頭上冇嘢急緊嘅經理九秒九地叫住啱啱行開嘅女店員:「阿妹阿妹...呢度要影相呀...」

最後兩母女惟有認命,唔通同個經理講「妖,我叫你幫我影呀」咁咩。

P.S. 身處現場好笑十倍。

8 則留言:

Ogake 說...

條女想識個經理, 或搏以後繼續有so~

Unknown 說...

「盛女愛作戰」咩真係...我覺得似係後者,但其實佢已經俾錢join咗VIP!

naruto 說...

瘀皮

Unknown 說...

嗰陣我真係差啲笑咗出嚟...

匿名 說...

似熟賣熟呢

Unknown 說...

係「恃」呀~~

S 說...

其實個經理係咪好靚仔嘅呢?

Unknown 說...

中年男人樣...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...