2012年8月20日星期一

睡夠十二小時去赴約


瞓咗十二個鐘嘅精靈樣!

講樣嘢俾大家知,假如第二日約咗人,之前嗰晚可以的話,我會特登早啲走去瞓,養足精神去玩。

一定會有人好疑惑咁問:駛唔駛咁誇張呀?

其實咁樣係一個尊重。喺精神狀態欠佳嘅情況之下同朋友食飯飲嘢,食得開心咩?人哋講完一番說話,你要用兩倍嘅力量去消化,之後再攪盡腦汁嘔個回應出嚟,好辛苦啫!成餐飯有意無意咁發放住一個「好眼瞓,快啲食完走人」嘅訊號,人哋見到都唔開胃啦。全程陷入渾沌狀態,講不出半句有意思嘅話來,肉體喺度但靈魂失蹤,相信對方都寧願你早啲返屋企好好休息。

更嚇人嘅係帶住疲倦嘅身軀去唱K,試過瞓得唔夠,聲都開唔到,每首歌完結之後心裡面都不禁問自己「嘩,我頭先唱緊乜?」難為朋友要成晚聽住自己唱到好似技安咁,就算人哋唔介意(或者不幸地人哋天生唱得更難聽),自己都覺得好肉酸!再者,想唱又唱唔到,成晚有心無力,最尾冇癮嗰個咪又係自己!

所以話,其實除咗gel頭、化妝等等儀容上嘅準備之外,精神上嘅準備都係一個對約會嘅專重。

4 則留言:

naruto 說...

瞓得太多都會開唔到聲架喎我覺得

Unknown 說...

咁我又唔會喎...可能對於我呢啲睡眠質素長期偏低嘅人嚟講,需要較長嘅睡眠時間先叫拉番勻。

匿名 說...

我而家無論瞓唔夠或者瞓10個鐘以上,都會處於渾沌狀態-_- 瞓多d係會無咁渾,但真係一時時,有時瞓得少又會精神,所以請你多多體諒~@.@

Unknown 說...

神奇嘅係,你夠唔夠瞓都係同一個樣架喎...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...