2012年10月9日星期二

營養對話

話說同事手持學生證,喺Page One買嘢有折,適逢而家差唔多又係買schedule嘅時候,於是朝早打咗去就近嘅銅鑼灣Page One睇下想要嘅嘢出咗未...

11:40am
我:請問你哋返咗2013年嘅schedule未?
職員:返咗喇!
我:有冇《Bunny Suicides》?即係嗰隻兔呀!(連忙補充話係嗰隻兔,因為驚唔係個個都識佢)
職員:Ummmm...我要幫你check下先,一係先生你留個電話,我轉頭覆番你!
我:(留咗名同電話)
職員:好,我幫你check下。先生係要《Bunny Suicides》嘅schedule嘅。(極流暢)
我:係呀,唔該!


11:50am
職員打嚟話我聽record冇,但又唔知會唔會返貨喎。我正想開口問之際佢話不如有貨的話再打俾我。

1:30pm
職員再打嚟!話啱啱返貨,仲主動提出話幫我留三日,因為貨量唔多!

呢啲服務真係一百分!首先,成間Page One咁多product,一講product name就知咩事,唔駛我再解釋已經係加晒分!第二就係幾次都係我未出聲,職員就即刻提出最有效嘅解決方法,完全冇廢話,真係thumbs up呀!

同場加映-
沒有營養的對話

友人Traver拎住《Concert YY》黃偉文作品展DVD,面對住連埋talk一共97個track嘅曲目,佢話...

Traver:嘩,唱咗幾耐呀?!
我:夾埋六場剪輯出嚟架...

之後佢指住封面嘅黃偉文...

Traver:即係佢真係唱得好聽嘅?
眾人:...........................................................


[Pictures grabbed from The 2011/2012 Calendar of Bunny Suicides]

2 則留言:

naruto 說...

你問我就唔識答你,比隻賓尼兔你

匿名 說...

Page One個職員真係超讚!有時講一句有中文加英文既句子,不時都會要人地講多次先聽得清楚同知道架~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...