2012年11月23日星期五

升降奇遇記



有時真係唔明點解有啲人可以做人做到咁心不在焉,假若有一日條街得番佢哋自己一個,我諗佢哋生存唔到幾耐...

任務一
喺較高樓層要落G/F。
事發經過
架𨋢落到嚟,入面已經企咗一條友喺度。望下個button panel,冇撳過掣嘅,但入面嗰條友又唔係喺我嗰層出架喎!
魂遊指數
zzz zzz zzz


任務二
架𨋢擠滿人,須要閂門。
事發經過
啲人入晒去,但係企喺button panel前面嗰條友完全無意撳閂門掣,嚴重啲試過係左右都有button panel,兩邊各棟咗一條友喺前面,但都冇人撳閂門掣!即使兩條友都唔係玩緊電話,兩條友都係雙目無神咁等道門自己閂!
魂遊指數
zzz zzz zzz zzz zzz zzz zzz


任務三
前往較高樓層。
事發經過
譬如我要上28樓,另外有條友撳咗18樓。叮,已到18樓,但嗰條友原來對部𨋢有所留戀,又或者係只顧忘我聽歌同埋/或者撳電話(喺𨋢仲收到咩?),到閂門一刻先如夢初醒原來已經到站!
魂遊指數
zzz zzz zzz zzz zzz

壓軸好戲

終極任務
要去Time’s Square Page One (9/F)。
事發經過
要上9/F的話,必須先搭扶手電梯到2/F,再轉搭𨋢先去到9/F,換句話講,2/F即係𨋢嘅最低層。

某日,我同幾個路人喺2/F耐心等候。

𨋢到,開門,成架𨋢企滿人(我諗有八、九個)。

冇人出,我同其他路人你眼望我眼。

真係冇人出!架𨋢自動閂門!

此時,企喺較後位置嘅一個男人話要出𨋢,入面有人撳番開門掣,門再次打開。

個男人成功出𨋢,之後成𨋢人陸續出晒嚟...
魂遊指數
z z z z z z z z z z z z z z z z z z z z z z z z z z z z z z z z z z z z z z z z z z z z z z z z z z z z z z

[Pictures captured from Friends DVD]

2 則留言:

naruto 說...

搭小巴都經常遇到呢種情況

Unknown 說...

其實啲人瞓醒未?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...