2013年2月13日星期三

黑貓與基佬


這邊箱,她的兒子是一個同性戀者,思想守舊的她視之為災難,遲遲不肯接受,所謂「至親」的母子關係因而變差。

那邊箱,他昨天遇到了一頭黑貓,迷信的他視之為不幸,整天心神彷彿,最後忙了看紅綠燈就過馬路,差點給車子撞到。

那到底這是貓的錯還是人的錯?是否要為黑貓換上新的皮毛?

迷信的他說:「我愛貓,包括黑貓,但接受不了黑貓帶來的霉運。」

沒錯,或許他真的很愛貓,只是那份所謂的「愛」不夠大罷了。

[Picture grabbed from Erin Stacy@Flickr]

6 則留言:

Lewis 說...

最少你試左出櫃, 勇氣可嘉!!

比d時間屋企人接受, 慢慢佢地會明白:)

Unknown 說...

Lewis:
有必要九秒九澄清:我從來都冇踏入過衣櫃半步,我不嬲都係一隻周圍走,皮膚唔夠黑嘅黑貓 :)

10 說...

我都覺得冇必要宣布出櫃入櫃

匿名 說...

每個人接受東西既程度都不一樣,好難講清邊個0岩邊個錯,希望時間能夠慢慢磨合

naruto 說...

我覺得香港係個雪櫃

ps:隻黑貓好靚

Unknown 說...

嘩,大家似乎放錯了重點。

我想表達嘅係人嘅自私之心,而唔係出櫃嘅難處。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...