2013年8月16日星期五

硬膠女店員第四集-月費計劃

第三集:硬膠女(男)店員第三集-聖誕大餐

今次係鄉音男職員。

話說PCCW又打嚟R我續約(手提電話4G月費計劃)。個男人鄉音極重,唔講真係會以為係+86打嚟...

鄉: 而家我哋會幫你做番個續約優惠,每個月月費$174就可以有四豬服務... (佢真係講「四豬」架)
我: 埋單$174?包咗隧道費嗰啲未?
鄉: Er...未包隧道費...
我: ..........咁埋單即係幾多錢?
鄉: 連埋隧道費每個月$186...
我: 咁我而家每個月其實畀緊幾多錢? (我真係唔記得)
鄉: $186...

資料圖片 | 攝於2006年1月


我: ..........咁即係同以前冇分別
鄉: 我哋會包十gig數據...
我: 我而家係無限架喎... (我清楚明白而家已經冇無限plan,但聽到個$186 vs $186優惠之後我真係唔想再同佢講嘢,所以是但答佢算數)
鄉: 先生你應該冇留意《蘋果日報》之前發佈嘅「公平使用政策」,其實而家如果你用過咗五gig的話,你嘅速度會變番二豬...

「公平使用政策」會唔會係《蘋果日報》發佈呀!條友係咪亂嚟架!去到呢度我已經冇興趣再同佢講落去,惟有打發佢收線再等佢哋第三次打嚟。

另外有冇人可以提供到手機月費R折攻略?P記係咪$186已經係最抵?要平係咪真係要轉去傳聞中收得好差嘅電訊數碼?

2 則留言:

Lewis 說...

電訊數碼只係得2.75G plan
佢電話用CSL個network其實唔差
但上網就偶爾會斷線

如果想平又唔介意上網慢
80蚊smartone 2.75G plan都ok

同埋問清楚同事用咩台
小心公司收唔到新台:)

Unknown 說...

Lewis:
多嘅你嘅寶貴資訊,我正等候緊佢哋第三次打嚟然後再打算!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...