2014年1月9日星期四

2013年度最愛電影排行榜

好耐冇見!祝大家新年快樂!

由細到大睇戲都好揀擇,除非有一個好吸引嘅故事大綱,又或者係大時大節成班人柴娃娃冇嘢好做,否則真係好難要我畀幾廿蚊去入場坐定定。高峰期我試過超過一年冇入過戲院...

不過唔駛錢又例外呀!2013年由年頭黑到落年尾,好彩有啲抽獎運調劑一下!十二套戲入面有六套都係抽獎抽番嚟嘅~




Escape Plan (逃亡大計) *
★★★★★★★★★☆

Monsters University (怪獸大學)
★★★★★★★★☆☆

White House Down (白宮末日)
★★★★★★★★☆☆

Delivery Man (有種戇男) *
★★★★★★★★☆☆

盲探
★★★★★★★☆☆☆

We're the Millers (名瞞戅族) *
★★★★★★★☆☆☆

Malativa (麻辣黑幫) *
★★★★★★★☆☆☆

The Impossible (海嘯奇蹟)
★★★★★★☆☆☆☆

Now You See Me (非常盜)
★★★★★★☆☆☆☆

Gravity (引力邊緣) *
★★★★★★☆☆☆☆

Stoker (私房嚇)
★★★★★☆☆☆☆☆

The Counselor (黑權大狀) *
★★☆☆☆☆☆☆☆☆

[圖片來源:WMOOV.COM]

3 則留言:

LIT 說...

黑權大狀 完全係一個伏

naruto 說...

原來同我撞左兩套咋喎

Unknown 說...

Lauren Paul:
呢套嘢真係諗起都驚!我個friend喺戲院入面瞓著咗,我中途差啲叫佢起身一齊走人!

第一粒星係因為免費,第二粒星係畀個男人形容女主角擒上架車個擋風玻璃度XXX,話似魚缸入面嘅清道夫呢個gag…淨低嘅時間真係好似一場夢咁…

naruto:
我揀擇,參加得少嘛~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...