2016年1月1日星期五

2015年度最愛電影排行榜

上年睇過乜:
2014年度最愛電影排行榜 上半場 / 下半場


喺Facebook充斥住一大堆以「今年真係發生咗好多事」開頭,「新一年一定會過得更好!」作結(其實啲人係咪用同一個template打架?)嘅2015年回顧嘅同時,我決定一路食朱古力豆,一路同大家回顧一下2015年睇過嘅十二套電影。

今年繼續用運氣買戲飛,打頭陣有糖衣陷阱《戀愛魔法》。我知道日劇又長氣又悶,禮拜六、日電視播日劇我都只係一路晾衫一路睇,但因為相葉雅紀,我第一次入戲院睇日本電影。結果當然係不堪設想,簡直係悶到想界櫈(但冇帶界刀),下次再有made in Japan嘅真係唔駛預我...

戀愛魔法
★★★★☆☆☆☆☆☆

While We're Young (玩轉4字頭)
★★★★★☆☆☆☆☆

Tomorrowland (明日世界)
★★★★★★☆☆☆☆

Poltergeist (鬼驅人)
★★★★★★☆☆☆☆

正所謂希望越大,失望越大,《I Kissed a Girl》同《The Gift》係兩個好好嘅例子。前者講述靚仔基佬男主角喺準備同男朋友結婚之際,竟然同一個女人發生一夜情。天真嘅我以為個故事會高潮迭起,但故事平淡不特止,仲要有一個我都幾唔鍾意嘅結局,所以扣咗好多分。後者個trailer睇到我好心寒,香港未上我已經bookmark住,一定要去睇,點知成套戲氣氛唔夠懸疑兼唔夠驚嚇,同想像中出入都幾大。慶幸成個concept夠變態,有啲位雖然估到下一步會發生咩事,但都不失心寒嘅感覺。

I Kissed a Girl (Toute Première Fois / 攣情告急)
★★★★★★☆☆☆☆

The Gift (不能拆的禮密)
★★★★★★★☆☆☆

《Spy》好評如潮,但我覺得《Vacation》比《Spy》來得更輕鬆同贏得更多笑聲(我笑到拍手)。本以為《Vacation》會係一套類似賀歲片咁令人皮笑肉不笑嘅無聊戲,點知原來係一套more than「哈哈」兩聲嘅溫情片。係咸濕,但啲gag咸濕得嚟有質素,完場諗番起都仲會自己喺條街度笑;係玩屎,但核突得嚟又真係好好笑。我喺戲院睇咗一次,喺飛機睇咗一半(坐我前幾行個外國佬笑到郁晒),最後買埋DVD平安夜開P成班人笑第三次!

Spy (凸務Madam)
★★★★★★★☆☆☆

Vacation (親子樂膠遊)
★★★★★★★☆☆☆



A Royal Night Out (皇家公主出走記)
★★★★★★★☆☆☆

The End of the Tour (當旅程結束時)
★★★★★★★☆☆☆

《Kingsman: The Secret Service》同《The Walk》兩個故事非常緊湊,好有驚喜。我自己入場前都估唔到呢兩套戲會攞到我嘅八粒星!

Kingsman: The Secret Service (皇家特工:間諜密令)
★★★★★★★★☆☆

The Walk (命懸一線)
★★★★★★★★☆☆



最後想補充一句:香港地區嘅中文譯名已經進入無藥可救嘅地步,所以我先盡量避免喺文中使用中文譯名。

[Pictures grabbed from Hong Kong Movie (戀愛魔法) & IMP Awards (all except 戀愛魔法)]

沒有留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...