2012年7月17日星期二

估計錯誤


話說尋日喺Ice Fire門口睇緊嘢,無啦啦有個女人(三十幾歲,唔似OL但又未去到師奶嗰啲位)行埋我度...
女人(露出靦腆嘅表情):靚仔,你個袋好靚喎,我想問喺邊度買架?

友人:-0-
睇得出佢盤算咗好一陣子先問,一開口就一口氣講晒要講嘅嘢。
我:Um...Page One買架...

女人:幾多錢呀?
我心諗,我話俾人聽個袋八百幾蚊,個個都V嘩鬼叫嗌晒貴,呢個女人應該都唔例外...唉,千金難買心頭好呀!
我:八百幾蚊囉...

女人:哦,都唔係好貴咋喎!
嘩,估你唔到喎!
我(難掩搵到知音人之悅):係呀,Moleskine嚟架!

女人:邊度買架話?

我:Page One,葉壹堂,賣書嗰間呀!

女人(滿腦子問號):即係邊度呀?
成件事錯晒,點解一個樂意花成千蚊去買一個袋人會唔知Page One係咩嚟架...

[圖片來源:Moleskine網頁]

4 則留言:

TY 說...

唔鍾意睇書...淨係鍾意買袋... 唔好怪佢~~~

路過~~~~

匿名 說...

人地見你靚仔,想兜搭下咁啫,志不在袋 :P

欣宜

10 說...

又睇得下喎

Unknown 說...

TY:
其實佢好有禮貌,只係我講極佢都唔知係邊度,有啲無奈。

欣宜:
過獎喇!不過人哋有老公架喇...

!?:
快啲去買啦,知唔知邊度係Page One呀?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...