2012年7月18日星期三

Miss V的憂慮

Miss V的憂慮 (上集)
電話響...
V(看似好緊急):「我有樣好urgent嘅嘢要問你!」
我:「嗯?」
V:「Google Maps咪有街道實景圖,影住條街個環境嘅...」
我:「係呀!」
V(非常認真):「我想問係咪即時架?


Miss V的憂慮 (下集完結篇)
我:「唔係囉!一早影咗架喇...」
V(仍然堅持係會有live update):「即係會有delay嘅!因為我個老細勁仆街,我驚佢check我呀!」
我(無奈忍笑):「個街景係唔會無啦啦有update架囉...」

Miss V,如果Google真係要整個世界性360度CCTV,我諗要耗資唔知幾多百萬先至搞得掂喇,仲要考慮到私隱等等嘅問題...

[圖片來源:Google Maps]

沒有留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...