2012年9月17日星期一

放低電話


呢個世界上總會有啲其煩無比,但你同佢又唔係熟到值得俾佢煩嘅人。

仲記得幾年前喺MSN遇過呢類人,話說當時我開咗MSN之後行開咗,呢個人咁啱走嚟hi我,佢見我冇答,之後連續send咗五、六個(唔記得exactly幾多個,總之有多冇少)message俾我,內容包括「hi」(again)、「here?」、「busy?」同埋來電震動等等。重點係我只不過係離開咗三分鐘,去咗個洗手間。冇應就梗係行開咗或者busy緊架啦,同埋我只不過係行開咗三分鐘,你話我三個鐘都係online mode但又唔應你就話啫,更何況人哋要唔應你的話,你send一百個嘅下場都係一樣架啦。

WhatsApp嘅情況仲堪虞,無限上網嘅普及令到某啲人覺得你廿四小時都應該作好覆message嘅準備。情況同MSN大同小異,叫完你見你唔覆又會繼續send嘢過嚟,如果見到你「last seen」個時間update咗就仲大鑊,會怪你做乜睇咗唔覆,講到你好似千古罪人,非接受死刑不可咁。

明明只係撩水吹,咩事搞到仲urgent過死人冚樓咁?其實我當時可唔可以係同朋友食緊飯、趕緊出門口、返緊工、或者係瞓緊覺,所以先至冇作出即時回應?

呢類人之所以chur得咁交關,全賴一班無時無刻,唔理場合都拎住部電話撳撳撳嘅人將佢哋縱壞晒。

其實我真係唔明白,好地地約出嚟食餐飯,點解要拎住部電話不停撳?老實講,如果話有其他約會要處理,行開講個電話,或間中覆一、兩個message,我絕對理解,但成餐飯都開住個WhatsApp,甚至開埋Facebook睇updates兼留言,其實有冇考慮到其他朋友嘅感受?成餐飯要其他人望住你撳電話,會唔會有啲唔尊重?定係expect成檯人都係拎住部電話Facebook送飯?咁唔駛出嚟啦,各自各買外賣返屋企,開住個電視望住部電話咪得囉,駛鬼特登搵個好地方坐好啲,食好啲咩!

人類之間嘅感情靠溝通維繫,最切實嘅溝通方法莫過於面對面嘅交流,如果有呢個機會都唔把握,反而停留喺虛擬世界入面,我敢講發達嘅科技會將人類嘅關係拉到最疏離。定還是你只係在乎Facebook上面有幾多個「like」?

適當嘅時候放低電話,會發現呢個世界有更多比WhatsApp吹水同Facebook開心share更有意義嘅人同事等住你去欣賞、等緊你去做。

[原圖來自Google Play]

2 則留言:

naruto 說...

係呀,我有個friend呀,見我唔覆whatsapp,但死都唔肯打電話搵人架,呵呵

Unknown 說...

唔理人又唔得!我講緊嘅係唔會/冇必要九秒九覆啫,得閒我會覆番架喎!

有急事的話直接打俾對方是常識吧...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...