2012年9月10日星期一

對抗午餐肉

Spam,除咗係一隻午餐肉嘅牌子之外,仲泛指互聯網上一啲垃圾訊息,最常見嘅係email spam,呢啲訊息通常係濫發嘅廣告,又或者係電腦病毒,一句到尾,都係唔撳入去為妙。

除咗email之外,MSN、討論區同埋大家而家身處嘅Blogger統統都係spam嘅攻擊對象。

為防止用戶受到攻擊,部份網站會用CAPTCHA (Completely Automated Public Turing test to tell Computers and Humans Apart)阻擋spam。以Blogger為例,留言者需要通過一個簡單嘅測試去證明自己係人類而唔係internet bots,留言先會被通過。

所謂嘅簡單測試,就係輸入CAPTCHA提供嘅圖片中嘅英文生字。

低難度

 答案:selftinu toniden

答案:sonnedp rooksen

但最近,簡單測試變得唔簡單。

中難度

叠埋晒想點呢?答案:148 eftysec

黐埋一舊,初時以為係「deetsae」。答案:dsetsae 25


又藍又紅好靚喎,請問「33」前係咪仲有一個數字架?答案:stateriv 33 462

582?583?588?589?580?答案:saightn 58

對於左圖嗰兩棟,我猶豫咗一陣...答案:11 esfmun

做乜有個古老大門鎖匙窿?即係點?答案:1 zhisio

16?06?6?答案:06 feekey

高難度

有幾隻字唔係濛咗就係得一半,係咪打清楚嗰part就得?我打「veunest edmicis」但係錯囉。

對於呢一張,我諗我呢一世都唔會知道答案。

3 則留言:

naruto 說...

其實即係話spam會解到低難度果D?

我而家次次都要換兩三個先留到言

10 說...

Reflash 到 見到d 無咁扭曲先留呀
唔係打錯都幾猛x

Unknown 說...

naruto:
以我理解,只要裝咗就會過濾到啲spam,應該唔關難度高低事...(電腦唔會識「睇」張JPG啩?!)

Btw可唔可以整走你個blog嗰個filter...

!?:
Blogger好在你打錯的話都唔會成個留言冇咗,如果打咗一大段之後冇咗要打過晒就真係講粗口。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...