2013年1月29日星期二

買薯片還是買WhatsApp


WhatsApp嘅出現,令到大家唔需要再顧及發送跨網短訊(SMS)嘅收費問題,亦為大家帶嚟一系列比SMS更多嘅功能,包括圖片發送、群組聊天等等。正當WhatsApp方便到大家開始濫用嘅時候(辭職都係用WhatsApp?),突然傳來WhatsApp開始向Android用戶收錢嘅消息。

唔少用戶對年費US$0.99呢個數字非常敏感,認為唔應該收費。其實自有智能手機以來,眼見一個二個又話要jailbreak,又話要root機,務求免費享用晒App Store/Google Play入面每一個app,我一直都好想問一個問題:畀得起幾千蚊買部電話,畀得起二百幾蚊嘅電話費,點解唔可以花多幾蚊買個app?年費US$0.99(~HK$7.72),每年食少包薯片都喺番度啦!

正如我喺「偷歌賊」入面所講,「冇錢」根本唔可以作為拒絕付費購買嘅理由,冇錢仲有咩資格學人享受?再者,每一個app嘅developer都付出過心機同時間去寫一個app,人哋都要開飯,畀錢去買一個app係對佢哋最基本嘅尊重,亦係每一個用戶嘅責任,更何況呢個係一個你自己都欣賞,都覺得實用嘅app。

不過話雖如此,又未必係個個都咁欣賞WhatsApp。有人話WhatsApp耐唔耐就hang一次,唔好用;有人話Apple手機畀一次錢就可以一了百了,但Android機就要畀年費,唔公平(我又覺得唔同system,雙重標準還可以接受);有人話明明仲有七日免費,但就已經send唔到message(如果屬實,咁呢樣又係WhatsApp唔啱喎);亦有人話其他通訊app都唔駛收錢,點解WhatsApp要...

各位怨氣重重嘅用戶,既然你哋覺得WhatsApp咁爛,咁仲唔快啲轉用LINE?點解仲要為收費問題同一個自己鄙視嘅app糾纏?定係你根本就係覺得好留戀,唔捨得放手?

係的話就唔該合埋口,攞信用咭出嚟,畀錢罷啦。

[圖片來源:Google Play]

2 則留言:

攞你命三千 說...

註冊個陣一早講明左免費係有期限
又唔係貴,理解唔到何解D人咁介意

naruto 說...

其實可以唔用架喎,我就唔鍾意用嘅,收錢就有藉口唔用

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...