2013年5月8日星期三

最強的弱者


旅遊巴遲到都可以搞到聲淚俱下...當然,你哋可以選擇盡情去恥笑,但我總覺得另一邊箱會有人同情佢。

有個成語叫做「弱肉強食」,但識得扮弱者的話,分分鐘可以扭轉局面成為大贏家。

面對人與人之間嘅爭拗,甲為免令旁人難做,選擇控制自己嘅情緒,擺出一副堅強嘅模樣理性地分析成件事,但好可惜,呢個動作隨時令自己成為失敗者,因為多數旁人都會畀同情心埋沒咗自己嘅分析能力。乙正正就係捉住旁人呢個心理,擺出一副楚楚可憐嘅模樣,將所有情緒無限量放大,喺呢個時候,甲所堅持嘅係是否真理已經唔再重要,大家只會因為乙淒美嘅演繹而動容。

點解要用「演繹」呢兩個字?因為早前有機會畀我親身體驗到飾演乙方嘅喺人前小事化大,哭崩街頭,呼天搶地,成功搏取旁人嘅憐憫之心,但甲同乙單獨相處嘅時候,面對更差嘅情況,乙一滴眼淚都冇流過!舉個例,甲喺人前話乙「嘥氣」,只係因為呢兩個字,乙即刻崩潰嚎哭,看似受盡凌辱,受盡委屈;去到某日甲同乙單獨相處嘅時候再次發生磨擦,甲講咗一番比「嘥氣」兩個字 更難聽 嘅說話,咦,乙竟然可以若無其事,仲曉得駁嘴添,好堅強喎!

所以話,事實上呢個根本就係觀眾人數嘅問題。

識得玩心理嘅弱者,唔單只可以贏到敵人,仲可以呃埋你同我嘅信任。其實金像獎最佳女主角真係唔應該頒畀楊千嬅,我唔係話要畀鄭秀文喎,而係應該畀飾演乙方嘅呢一類人。

[圖片來源:蘋果日報]

1 則留言:

Kathryn 說...

看似堅強的人其實很柔弱,看似柔弱的人其實很堅強,外表往往把人蒙過去。

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...