2013年6月11日星期二

一樣米養百樣人.對話篇

#1
話說要幫人買earphone,於是去咗星際,是但入咗一間舖頭。

店員:隨便睇~有冇話想搵啲乜嘢?

我:我自己睇睇先...

跟住我隨即行埋去堆earphone度(背向店員)。

店員:你係Android用定係iPhone用架?

我:Android...

之後靜默咗幾秒,但我又聽唔到腳步聲喎,即係阿店員唔係行緊出嚟幫我啦!於是我擰轉面...

......

............

..................

佢喺度玩緊手機...

#2
路人甲(問佢同行嘅朋友):「匯豐銀行」個「豐」字點寫呀?

我心諗:你冇嘢下話,呢啲咁大路嘅字唔可能唔識寫/唔記得點寫架喎...

同行嘅朋友:「蘇民峰」個「峰」嘛~

#3
距離朗豪坊幾個街口嘅小巴上...

我(大聲):司機,最近朗豪坊應該喺邊度落呀?

司機(大聲):朗豪坊囉!嗰度有站!

半分鐘後...

一個一直冇聽緊歌冇玩緊手機冇瞓緊覺嘅乘客:朗豪坊有落!

去驗耳啦!

#4
講緊分手原因...

路人甲:佢一腳踏兩船。

路人乙:佢係同你拍緊拖嗰陣定係散咗之後先一腳踏兩船?

#5
晚上嘅越棧...

客人:唔該可唔可以畀啲花生醬我呀?

我心諗:吓?晚市食咩要花生醬?就算tea time都好似淨係得河粉,冇多士架喎!

店員(無奈地行埋去):先生你係要咩話?

客人(手持點串燒嘅sauce):Er,我想要多啲花生醬...

店員:哦...沙嗲醬...

2 則留言:

naruto 說...

應該分開5篇寫:)

匿名 說...

好搞笑,其實平時成日都有呢D情況,但你唔講起又唔覺咁好笑。

Cat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...