2016年11月29日星期二

大男孩的少男情懷


二千年前後嘅流行曲,其實隨便執一首都會係水準以上嘅作品,就算唱功不足,都有包裝搭夠。能夠曾經活在當年嘅音樂世界,一直都覺得自己好幸福。

喺香港樂壇裡面,能夠令我儲齊所有唱片嘅歌手,除咗鄭秀文,就只有蕭正楠同埋E-Kids。冇錯,係E-Kids。

十四年前,我自己都有好一段日子係金毛,潮流興嘛。

十四年前,未有WhatsApp雙藍剔,科技未係一日千里嘅時候,愛情其實好簡單,你真係會因為幾日冇見一個人而覺得好掛住佢。抱住呢一份真誠,聽《開始戀愛》會覺得好窩心,好甜蜜。

和你看日落逛海灘 (有心不需吃飯)
陪你看電視到五更 (從未渴睡)
和你要日日見算不算貪
太緊會不會散 誰決定緣份期限

可惜嘅係呢個年頭,睇日落嘅最終目的係影相放上網,兩個人一齊睇電視有一個右手會係拎住部電話,WhatsApp嘅出現令到唔駛日日見都唔會好掛住,兩個人真正「相處」嘅時間大大減少,「交流」唔再局限於面對面、手拖手。如今情竇初開,拖到實一實嗰種溫暖已經不復再,咁梗係覺得呢隻歌低B啦!

淺白嘅歌,唔取巧嘅演繹一樣可以帶來共鳴。嗰份雖然淺白,但又夭心夭肺嘅少男情懷,其實冇乜幾多歌手唱到出嚟。

《下學期》嗰份純真嘅少男情懷-

他像我嗎 合格嗎 我妒忌 不爭氣
話結束 便結束 別退縮 相信復合在下個學期

《青春火花》嘅堅強同理智-

和你 要青春繼續燃亮
願昨日飲歌定可再遇上 下一個合唱
同在每日繼續成長 再找方向

《最佳表情》嘅正面-

不要想 你不夠條件趕上
雨下過 也不為特定對象
前路那麼壯闊漫長 誰亦夠格被看上

《第一個唱》嗰份自信-

容我於地球上某處演唱 穿上新裝形像要最閃亮
燈光給我 歡呼我
全場合唱 讓我當主音你和唱

《玩玩具》嗰種憂怨中嘅灑脫-

其實快樂退出不是罪 不怕誰在吻你嘴
若失戀很累 就省一點眼淚
善變的 憑什麼親我嘴

《再見4.1》嗰種淡淡然嘅傷感-

都知我未夠高 只會喜歡你
偏偏我願意犧牲我自己 希望陪住你
化做水蒸氣 滲入你心扉 要共你遊歷遍勝地

《私人時段》嘅治癒-

你要熟睡 戀愛太過痛苦不要說下去
如何累 也別要隱居
誰人待你太狠 你別流眼淚
若然情形如此 怎說話都不對
陪著我笑笑 令你原本的感覺都退去

一班花生友嚴苛地要喺E-Kids身上尋找人生大道理同高層次嘅inspiration,成個方向錯晒。如果忘記Tommy出位嘅行為 (雖然呢個可能係導致E-Kids被針對嘅導火線) ,放低對三伙子嘅會考成績嘅攻擊,放棄喺呢個年頭聯同各大媒體恥笑人哋十四年前嘅造型,細心咀嚼一下呢三個大男孩嘅歌曲,一定會發現值得你欣賞嘅地方。

[圖片來源:Ekids@Facebook]

【我的E-Kids五大】

沒有留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...