2012年4月13日星期五

生意難做

講咗幾十萬次我淨係需要打出同打入就已經可以,仲硬係要sell每月$146,合約期24個月嘅「eye家居平板電腦」。

好地地喺屋企做乜要用嗰舊嘢睇蘋果東方啫,我開電腦咪咩都有囉,出街對住部電話仲嫌隻眼唔夠辛苦咩。我修飾咗以上一番話婉拒咗。

之後阿顧客服務員竟然同我講話「呢部平板電腦有無限數據架喎」。


面對佢呢個selling point,我爭啲接唔到落去。我咪話咗唔會用囉,唔用的話數據限制仲係我嘅concern咩?!?!其實佢態度唔差,但佢似乎真係死唔斷氣,我唯有無奈地答:「其實,我屋企上網都係無限架囉...我相信你屋企都係架可?」

我好想話佢知我巴不得成個屋企電話cut鬼咗佢,仲同我講增值服務!

沒有留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...