2012年4月29日星期日

夢醒時份之化妝掃

午飯時間,Joanne提到今朝俾佢細佬嘈醒咗。

Joanne:我細佬今朝掃跌咗我枝化妝掃,我成個人係嚇醒咗囉!佢仲要碌咗落床下底!

晚飯時間,再次講起呢個話題。

我:掃咗落床下底咁咪勁污漕囉,咁點算?
Joanne:洗番就可以啦...
我:呢o的可以用水洗架咩?
Joanne:都OK嘅...同埋我有另外一枝可以用...

















Joanne:咪住!我今朝用咗跌過落地嗰枝囉!佢整跌完之後我又瞓番,之後冇咗件事%^!$#^%$#&^&!*@

沒有留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...