2012年3月2日星期五

硬膠女店員


我搵唔到一個比「硬膠」更貼切嘅形容詞。

對於呢間甜品店嘅食物,我只會講一句麻麻,今次想同大家分享佢哋嘅服務。

事件一

餐牌喺朋友手上,我唯有空口講白話...

我:我要嗰個荔枝...白酒凍...
女店員:咩嚟架?

我只係講漏咗兩個字,我要嘅係「荔枝啫喱白酒凍」。佢個樣又唔似第一日返工喎!

事件二

朋友發現有隻匙羹上面有粒4mm x 4mm嘅黑色嘢,於是同女阿店員講...

朋友:隻羹污漕架喎,可唔可以換咗佢?
女店員:哦!嗰啲唔係污漕,係墊匙羹嗰塊膠甩出嚟架...

之後全檯六個人同埋女店員靜止咗三秒鐘。

朋友:咁你可唔可以幫我換咗佢?
女店員:真係唔係污漕嚟架喎!(到此時佢仲未有意欲收咗隻羹)
朋友:咁你都幫我換咗佢啦!

最後換番嚟嗰隻都係有嘢黐住喺度...

事件三

22:02落單,其中一位朋友叫咗個N年陳皮紅豆沙,22:24阿女店員行埋嚟話冇晒紅豆沙!

啲糖水擺咗喺對面商廈迷你倉架咩?要用廿二分鐘先確認到紅豆沙賣晒?

事件四

正所謂好戲在後頭,另一位朋友叫嘅心太軟直到22:37埋單都仲未嚟。

男店員心知咩事,講咗唔好意思,同時叫阿女店員叫廚房取消咗個心太軟...

女店員(同廚房講):10號檯個心太軟唔要喇!
廚房(因為遠所以細聲):點解?(仲要問囉)
女店員(當住我面問男店員):點解喎...(竟然真係會傳話囉)

................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

為咗慳番大家嘅時間,我嗌入廚房:因為已經等咗八個字喇!
最後阿女店員再向廚房補充:因為已經等咗八個字喎...

旺角溏苑女店員-請俾趣。
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...