2012年3月15日星期四

信用卡驚魂


終於都收到呢兩張「新卡」...

話說上個禮拜悠長假期期間,發生咗好多好爆炸性嘅事。

第一爆

事件發生喺2012年3月9日星期五,但其實之前幾日已經發覺card holder唔見咗。

搵勻全屋企都唔見!Replay袋,唔見!車尾箱,唔見!凳底,唔見!爭在未打去之前食過飯地方問staff有冇見過。

本想繼續抱住唔搵佢就會自己走番出嚟嘅心態,但基於佢消失嘅時間過長,加上我有張Citibank八達通卡喺入面,如果真係俾人攞咗,雖說膽小鬼未必夠薑碌爆我其他卡,但張八達通真係好難講,是但周圍嘟都可以架喎!

越諗就越驚,所以食完lunch我決定至少報失咗呢張先。之後反正都係接通咗Citibank,於是就順便cut埋張I.T. Visa。

就喺報失卡當日嘅夜晚,card holder出現了。

第二爆

對比起明明唔係想過海,但入錯咗西隧收費區冇得折返,重點係仲要冇錢俾,要第二日特登過去俾番$50...

邊樣震撼啲呢其實?

P.S. 好彩當時冇衝動地cut晒所有卡,如果唔係真係有排搞...

2 則留言:

naruto 說...

咪就係“倫”盡囉你

Unknown 說...

今次我認...

但你要知道第二爆唔係我爆架喎!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...