2012年3月19日星期一

喂,等我變身先


一日要睇幾次,如果唔係個心會唔舒服。

露娜大頭嗰個shot真係笑到我停唔到(我承認我最近笑點低咗)!唉,所以話點可以立法管制/禁止二次創作呢...

二次創作傷害到咩人?講真嗰句,會唔會有網民見到唐英年個樣俾人key咗落《昂山素姬》張poster上面而唔去睇呢套電影?會唔會有內地人聽完《蝗蟲天下》而討厭陳奕迅、林夕或者Christopher Chak?定抑或會有樂迷聽完《姨婆掉眼淚》之後,覺得歌詞粗俗,而罷買鄭秀文嘅唱片?

答案係唔會囉。

呢個根本就係一個文化,同時仲將原創者打造嘅base發揚光大。「二次創作者」反而係逆向宣傳緊原創嘅作品,分分鐘《唐生冇J》喺Facebook嘅洗版係提醒緊大家仲未去欣賞楊紫瓊嘅演出。

你話喇,最終得益嗰個係邊個?改圖,又或者係舊曲填新詞嗰位又有冇錢收?

不過如果真係要立法的話,記得call定海關喺中學陸運會嗰陣拉人,啲學生好鍾意未問Universial攞版權就填啲好勵志嘅詞落《紅日》度大大聲唱架!

沒有留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...