2012年3月25日星期日

Neway進化論之你有蔘

Joanne(諗唔到唱乜):我唔係退化到要唱Twins下話...
我:唱好Twins嘅歌係一種進化。

今日Neway都喺度進化緊。

還記得我唯一一次覺得Neway嘅嘢好食係咸豐年前讀中學嗰陣食嘅一個星洲炒米,之後不論係區區一杯凍華田,定係自助餐嘅食物都難以入口,近年我更加發起停止在Neway進食,次次都係食完嘢先上去,但今次我真係另眼相看。

早一日訂位人頭費九折,每人再送茶餐一份。心諗肯定又係唔凍唔熱,熱變凍或者凍變熱嘅食物,點知西多、雞翼同薯條都OK熱,個西多仲出奇地好食添!


熱蔘蜜嚟到,巡例都會攪一攪。一攪,嘩,竟然有大量蔘片喺度浮游!比起以往得三、四塊,我有啲唔習慣...


突然間覺得$85呢個價錢算係合理。

原來你有蔘...

2 則留言:

naruto 說...

我都有半年左右無去過,口痕呀

Unknown 說...

嘩咁樣唔得架喎!半年唔唱歌會死!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...