2012年3月21日星期三

可愛/不可愛,OK/Not OK?

耐唔耐都會留意下7-11或者Circle K有乜嘢換,因為有時啲公仔真係幾得意。加上前排Circle K開始喺Facebook搞活動,唔駛買嘢都有得抽獎,上年年尾我先中咗隻幾可愛嘅箭豬先生,所以一定會多加留意。

今次唔送公仔送「OK Fun包」(印花)。


「迪士尼Pook-a-Looz布藝毛公仔」wall post一出即刻核突聲四起,頂癮o既係一個鐘頭之後Circle K隨即再出post為自己辯護,話「其實Pook-a-Looz係迪士尼人物嘅最新Q版設計,呢個range喺日本大熱」,搞到好似佢講完之後啲網民就即刻會由恨變愛咁喎。

唔理你係Q版定係咩著名藝術家設計,口味呢家嘢人人唔同,唔鍾意就係唔鍾意架啦。同埋之後都有唔少人話啲公仔得意吖,唔駛咁敏感喎!


話說我抽到十個「OK Fun包」,但印花上嘅Fun數一啲都唔樂觀。

都好,留番啲運氣抽好想要嘅嘢!

4 則留言:

naruto 說...

D印花我成日覺得無鬼用架

Unknown 說...

但唔駛錢又玩得過喎~

匿名 說...

呢樣野令我諗起以前係舊式文具舖門口擺係度既抽獎咭機,入一蚊抽一張,再刮刮刮,好期待咁對照返佢個獎品list,無乜好運氣的本人,永遠都係抽到d最basic level既獎品

Unknown 說...

至少你唔係中個吉吖!我好少抽呢啲,我抽閃咭多=P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...